Over ons

MediaTest geeft communicatie KRACHT

Begrip en vertrouwen; daar draait communicatie om. En om effect, zodat jij meer uit je media- en communicatiebudget haalt. MediaTest onderzoekt, meet en test communicatie en media. Onderscheidend en met een warm hart voor jouw merk. En al 16 jaar altijd doeltreffend. Door onderzoek net even anders aan te pakken. Krachtiger. Voor het beste effect.

MediaTest staat voor intelligent media- en communicatieonderzoek, nieuwe technieken en creatieve oplossingen. En combineert dit met unieke benchmarks, resultaatgericht projectmanagement en de slimste én snelste analyses en rapportages. Altijd met concrete actiepunten voor optimalisatie van jouw strategie of uiting. Want dat is onderzoek voor MediaTest: een strategisch instrument dat communicatie kracht geeft.

Ons team

Stephan van Furth

Managing Partner

Verbindend, resultaatgericht, out-of-the-box, innovatief, klant- en oplossingsgericht.

Michiel Rotteveel

Directeur onderzoek

Ruim 20 jaar ervaring met marktonderzoek, en is de specialist op het gebied van personeelscommunicatie.

Bart Kleijn

Client Director

Is communicatiepsycholoog en inhoudelijk en organisatorisch verantwoordelijk voor al het onderzoek binnen MediaTest.

Eline Zwinkels

Consultant

Volgde de Research Master Communicatiewetenschap aan de UVA en heeft ervaring opgedaan bij de Amsterdam School of Communication Research.

Tara Rikkers

Consultant

Studeerde culturele informatiewetenschappen en is de specialist op het gebied van usability onderzoek.

Yanniek Hendriks

Consultant

Michel de Graaf

Data analist/Coordinator Online Research en Social Media

Verantwoordelijk voor online surveys, data analyses, website en IT ondersteuning.