Middelenmixonderzoek

Het ontwikkelen van een effectieve, geïntegreerde middelenmix voor jouw merk of organisatie

Middelenmixonderzoek

Het ontwikkelen van een effectieve, geïntegreerde middelenmix voor jouw merk of organisatie: daarbij ga je niet over één nacht ijs. Terecht, want het is een complex proces met ontelbare mogelijkheden. Belangrijk dus om precies te weten hoe jij je doelgroep het beste kunt bereiken, boeien en binden. Dat vraagt om middelenmixonderzoek van MediaTest.

Offline of online, massa mediaal of gepersonaliseerd, below-the-line of above-the-line: zelden komt je doelgroep in aanraking met slechts één middel of uiting van jouw organisatie. Des te meer reden om te streven naar een gebalanceerde, geïntegreerde middelenmix, die in doelstelling, boodschap en uitstraling eenduidig is.

Ontdek de kracht van middelenmixonderzoek

MediaTest brengt voor je in kaart welk segment van je doelgroep je via welk kanaal of middel kunt bereiken en met welke content dat het beste kunt doen. Bij MediaTest is elk middelenmixonderzoek maatwerk, nauw aansluitend bij de unieke eigenschappen, doelstellingen en doelgroepen van jouw communicatieplan. Zo kunnen we goed en scherp onderzoek doen. Zodat jij op basis van de onderzoeksresultaten onderbouwde beslissingen kunt nemen. Hoe verdeel je de budgetten effectief? Welke middelen scherp je aan? Waar ga je sterk op inzetten? Van welke middelen neem je afscheid? Om zo jouw doelgroep krachtig en effectief te bereiken, te boeien en te binden.

MediaTest geeft jouw digitale middelen KRACHT

Dat doen we doordacht en voordelig, met nadruk op de praktische verbeterkansen, zodat jij doelgericht de juiste keuzes kunt maken om tot een effectieve middelenmix te komen.

De voordelen op een rij:

  • In één keer onderzoek naar alle relevante middelen
    o Paid, Earned, Owned
  • Onderscheid tussen subgroepen
  • Aandacht voor de informatiebehoefte
  • Aandacht voor de mate waarin de verschillende middelen voldoen aan die informatiebehoefte

Krachtige tools

In een uitgebreid briefingsgesprek bepalen we samen met jou welke onderzoeksmethoden we inzetten. Bijvoorbeeld:

Middelenmixonderzoek doen? MediaTest staat voor je klaar!

Onderstaande cases laten de toegevoegde waarde van dit type onderzoek zien. Wil je eens bespreken wat past voor jouw brand of organisatie? Neem dan contact op met Bart, hij helpt je graag verder!

bart - small

 

 

Bart Kleijn | Client Director
bkleijn@mediatest.nl of 020-410 00 00
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/bartkleijn/