Adverteerdersonderzoek
Adverteerders of content-partners zijn een belangrijke inkomstenbron voor uitgevers. Cruciaal dus om precies te weten wat jou, als uitgever, aantrekkelijk maakt voor adverteerders. Kwalitatief onderzoek van MediaTest laat de adverteerder aan het woord en brengt zo snel en eenduidig hun wensen, behoeften en budgetten in kaart. Zodat wij de antwoorden krijgen op al jouw belangrijke vragen over bijvoorbeeld verdeling van budgetten de kansen van branded content-opties en de noodzaak van automated trading. En jij op jouw beurt weloverwogen marketingbeslissingen kunt maken op basis van onze aanbevelingen.
Ontdek de kracht van adverteerdersonderzoek
Door onze ruim 15 jaar ervaring in het marketing- en communicatievak én hoogwaardige werving van respondenten zit MediaTest bij de juiste stakeholders aan adverteerderszijde aan tafel. Als objectieve partij met kennis van zaken doen wij kwalitatief onderzoek naar het huidige adverteergedrag en wensen en behoeften voor de toekomst en testen we jouw proposities.
MediaTest geeft uitgevers KRACHT
Zo inventariseren we snel en inzichtelijk kansen en bedreigingen voor de uitgever en vatten dit in heldere aanbevelingen, die aansluiten op jouw dagelijkse praktijk en alle (on)mogelijkheden die daarbij horen.