MediaTest heeft per 2 september twee nieuwe collega’s verwelkomd!

Bart Nietveld (25) en Eline de Jong (24) zijn beide gestart als Research Consultant in het team van MediaTest.

Bart had na afronding van de master Communicatie- en
Informatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit nog geen genoeg van onderzoek doen. Van huis uit is Bart een kritische onderzoeksjournalist die over complexe thema’s duiding geeft en achtergronden schetst. Tijdens zijn studie en stages deed Bart voornamelijk ervaring op met kwalitatieve onderzoeksmethoden. Deze kwaliteiten hoopt hij nu verder te ontwikkelen voor het marktonderzoek bij MediaTest.

Bart: “MediaTest is het ideale onderzoeksbureau om mijn carrière te starten. Ze voeren kwalitatief en kwantitatief onderzoek uit voor mooie aansprekende klanten. Bovendien sprak het kleine team mij zeer aan. In mijn werk als Research Consultant ben ik van A tot Z betrokken, help ik klanten hun doelen te bereiken en krijg ik over uiteenlopende thema’s een kijkje achter de schermen. Dat geeft mij energie.”

Eline heeft Psychologie gestudeerd in Groningen, waarna ze naar Leiden is verhuisd voor de master Economic and Consumer Psychology. In haar studie heeft ze veel gewerkt met kwantitatief onderzoek, wat ze nu graag wil gaan combineren met kwalitatief onderzoek.

Eline: ‘“Tijdens mijn studie heb ik een grote interesse gekregen in zowel onderzoek als consumentengedrag, wat ik bij MediaTest goed kan combineren in het marktonderzoek. Ik kijk ernaar uit om mijn onderzoekskwaliteiten verder te ontwikkelen bij MediaTest in een leuk en professioneel team.” 

Deel dit bericht: