Vraag jij je ook wel eens af hoe jouw organisatie de Millennial en Gen Z-er aan zich kan binden?

Want wat vinden deze groepen eigenlijk belangrijk? Wat typeert hen, wat zijn hun voorkeuren en hoe denken zij over bepaalde thema’s? Wij hebben de antwoorden en delen deze graag tijdens een ontbijtsessie. Je bent van harte uitgenodigd!

Begin 2018 heeft MediaTest in samenwerking met WayneParkerKent een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar de Nederlandse Millennial en Gen Z-er. Nu, een half jaar later, is de tweede editie van dit onderzoek afgerond. Hierbij stonden onderwerpen centraal zoals goede doelen, auto’s en autobezit, financieel, werk en studie, cryptocurrency en dating.

De resultaten delen wij op woensdag 27 juni tijdens een (gratis) ontbijtsessie. Iets leren en een lekker ontbijtje – wat ons betreft een goed begin van de dag! De ontbijtsessie vindt plaats op kantoor bij WayneParkerKent (Baarsjesweg 198, Amsterdam).

Let op: vol=vol!

Details:
Datum: Woensdag 27 juni
Locatie: Baarsjesweg 198, Amsterdam
Invulling:
8:30 uur: inloop + ontbijt pakken
9:00 uur: start ontbijtsessie Gen Z
10:00 uur: einde presentatie
10:00 uur t/m 10:30 uur: Moment om na te praten en nog wat te eten
10:30 uur: einde

Wil je hier graag bij zijn, stuur dan een mailtje naar ezwinkels@mediatest.nl. Wil je een +1 meenemen? Dat kan zeker, laat het dan wel even weten.

Hopelijk tot 27 juni!

Deel dit bericht: