Natuurlijk, veel is of wordt digitaal…

Maar als het gaat om klantcommunicatie zien wij opvallende resultaten in de onderzoeken die wij doen. Een relatiemagazine in print blijkt nog steeds een zeer krachtig middel.

Wist je bijvoorbeeld dat:

  • 59% van de mensen aan wie je een relatieblad toestuurt, het blad ook inziet.
  • Jongeren bijna nooit meer fysieke post krijgen en dat een relatieblad in de brievenbus daardoor juist veel attentiewaarde heeft.
  • Wij het gemiddelde rapportcijfer voor papieren customer media de afgelopen jaren hebben zien stijgen van de geijkte 7 naar een 7,4. De kwaliteit is zeer sterk verbeterd.
  • 80% van de klanten de ontvangst van een customer magazine op prijs stelt waarvan 17% zelfs zéér op prijs.
  • 62% aangeeft het blad te zullen missen als het niet meer zou verschijnen.

Deze cijfers zijn slechts een kleine greep uit de benchmark van MediaTest. Neem contact met ons op als je meer wilt weten!

 

 

Deel dit bericht: