MediaTest biedt trainingen aan op het gebied van marktonderzoek in samenwerking met het Nederlands Medianetwerk. Trainingen die volledig toegespitst zijn op de behoefte van de cursisten. Altijd kleinschalig en interactief. En natuurlijk kan het ook in-company! 

Wil jij of jouw team zelf aan de slag met marktonderzoek, of de kennis verdiepen? Wil je weten hoe je onderzoek opzet voor PR-doeleinden? Wil je weten hoe je een goede vragenlijst maakt en de resultaten analyseert? Of wil je jouw onderzoeksbureau beter kunnen aansturen?

Alles is mogelijk. We stellen een tailormade training op. Zowel inhoudelijk als in tijdsduur.

We hebben eerst een uitgebreide briefingssessie met de opdrachtgever om het algemene doel van de training in kaart te brengen. Daarna verzamelen we de persoonlijke verwachtingen, wensen en leerdoelen van de cursisten.

Vervolgens stellen we een training op die daarbij aansluit. Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden is dat een training van één dag of een training verspreid over meerdere dagdelen en dagen. Binnen de training leggen we de nadruk op interactie. Geen ellenlange ‘colleges,’ maar korte stukken theorie door de trainer, afgewisseld met concrete opdrachten waar de cursisten zelf mee aan de slag gaan.

Meer weten? Neem dan contact op met Bart Kleijn: bkleijn@mediatest.nl

Deel dit bericht: