De MediaTestDag, één onderzoeksvraag gratis in 24 uur beantwoord!

Heb jij een brandende vraag, maar niet de (financiële) mogelijkheden om dit te onderzoeken? MediaTest duikt met het hele team 24 uur in één onderzoeksvraag, en dit kan de jouwe zijn!

Dit jaar roept MediaTest haar verjaardag (15 mei) uit tot MediaTestDag. Een dag waar alle medewerkers van MediaTest in 24 uur een onderzoek van begin tot eind uitvoeren. Dit doen wij naar een maatschappelijk verantwoord vraagstuk. We willen op een leuke manier maatschappelijk verantwoord bezig zijn, met iets waar we goed in zijn. Marktonderzoek dus!

Elk onderzoek begint met een onderzoeksvraag, en daar hebben we jou bij nodig.
Stuur ons jouw onderzoeksvraag. Iedereen mag meedoen. MediaTest kiest de beste inzending uit op basis van:

  • Maatschappelijk verantwoord/relevant
  • Sympathiek
  • Doable (uitvoerbaar in 24 uur)


Stuur vóór 1 mei jouw onderzoeksvraag
in met een korte toelichting waarom MediaTest dit moet onderzoeken. Wordt jouw inzending uitgekozen? Dan voeren wij jouw onderzoek uit, inclusief een rapportage met onze bevindingen. Enthousiast geworden en heb je een vraag waar je altijd al het antwoord van hebt willen weten?

Heb je nog vragen? Bel dan Michiel Rotteveel, directeur onderzoek, op 020 410 00 00 of mail naar mrotteveel@mediatest.nl

Deel dit bericht: