Na het succes van de eerste editie roept MediaTest ook dit jaar haar verjaardag (15 mei) uit tot MediaTestDag.

Deze editie is extra bijzonder, want MediaTest bestaat 20 jaar! De MediaTestDag is een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen één dag een maatschappelijk relevant onderzoek van begin tot eind uitvoeren. Bijvoorbeeld voor een goed doel, een organisatie op het gebied van kunst en cultuur of een maatschappelijke instelling. MediaTest wil op een uitdagende manier maatschappelijk verantwoord bezig zijn met iets waar zij goed in is. Marktonderzoek dus!

Heb jij een brandende vraag, maar niet de (financiële) mogelijkheden om dit te onderzoeken? MediaTest duikt met het hele team 24 uur in één onderzoeksvraag, en dit kan de jouwe zijn!

Stuur ons jouw onderzoeksvraag. Iedereen mag meedoen. MediaTest kiest de beste inzending uit op basis van:

  • Maatschappelijk verantwoord/relevant
  • Sympathiek
  • Doable (uitvoerbaar in 24 uur)


Stuur vóór 1 mei jouw onderzoeksvraag
in met een korte toelichting waarom MediaTest dit moet onderzoeken. Wordt jouw inzending uitgekozen? Dan voeren wij jouw onderzoek uit, inclusief een rapportage met onze bevindingen. Enthousiast geworden en heb je een vraag waar je altijd al het antwoord van hebt willen weten?

Heb je nog vragen? Bel dan Floris de Vries, op 020 410 00 00 of mail naar fdevries@mediatest.nl

Deel dit bericht: