Meld jouw onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2021

Voor de vierde keer organiseert MediaTest de MediaTestDag. We voeren binnen 24 uur kosteloos een volledig onderzoek uit voor een maatschappelijk relevante organisatie of een sympathiek project.

Meld jouw onderzoekvraag aan! Uit de aanmeldingen kiezen wij een organisaties die normaal gesproken niet het budget heeft voor een gedegen onderzoek. Bij de keuze staan de volgende drie criteria centraal:

  • Maatschappelijk verantwoord/relevant
  • Sympathiek
  • Uitvoerbaar binnen 24 uur

Dus ken je een sympathiek (goed) doel of ben je zelf vrijwilliger bij een organisatie die behoefte heeft aan onderzoek maar daar niet de middelen voor heeft? Meld je aan!

Wij staan vervolgens met het hele team 24 uur lang tot je beschikking om jouw onderzoeksvraag te beantwoorden. Van de briefing met ontbijt (voor de webcam) in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond!

We willen op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp, met iets waar we goed in zijn. Onderzoek dus!

Stuur vóór 10 juni jouw onderzoeksvraag in met een korte toelichting waarom MediaTest dit moet onderzoeken. Wordt jouw inzending uitgekozen? Dan voeren wij jouw onderzoek uit, inclusief een rapportage met onze bevindingen.

Heb je nog vragen? Bel dan Bart Kleijn, Client Director, op 06-51381032 of mail naar bkleijn@mediatest.nl

Deel dit bericht: