Het is uiteraard mooi dat opdrachtgevers tevreden zijn met het onderzoek en de adviezen van MediaTest, maar als een opdrachtgever ons het rapportcijfer 10 geeft, dan zijn we extra trots.

Het al dan niet digitaal gaan met je personeelsblad is voor de meeste organisaties geen gemakkelijke beslissing. Goed onderzoek naar gebruik, waardering en effect van de huidige titel, het digitale draagvlak in de organisatie en wensen en behoeften ten aanzien van de interne communicatie, zorgt ervoor dat deze beslissing weloverwogen genomen kan worden.

Vaak zien we dat een digitale titel minder effect sorteert dan een print-variant. Bij de provincie zijn de voortekenen echter gunstig en is de keuze voor digitaal een logische.

Deze conclusie komt voort uit een grondig traject waarin veel ruimte is gemaakt voor interpretatie samen met de opdrachtgever. Op die manier wordt de interne kennis gekoppeld aan onze kennis van effectieve media, wat leidt tot concrete, direct bruikbare adviezen.

Het is fijn dat de inzet en kennis van MediaTest zo gewaardeerd worden dat we weer een tien aan ons rapport van dit jaar kunnen toevoegen.

Deel dit bericht: