PR-onderzoek
Als PR-specialist ben je altijd op zoek naar een haakje om jouw merk in de schijnwerpers te plaatsen. Maar hoe zorg je ervoor dat er steeds weer opnieuw over jouw merk wordt gesproken of geschreven? MediaTest denkt graag mee om de beste oplossing, in de vorm van een PR-onderzoek, te bieden.
Het onderzoek levert aandacht op. Door de resultaten van het onderzoek te verwerken in een persbericht, verbonden aan jouw merk, verkrijg je de gewenste media-aandacht. En het allerbeste is: jij bepaalt zelf met welk onderwerp je jouw merk onder de aandacht brengt.
Ontdek de kracht van PR-onderzoek
Dit type onderzoek kan voor veel doeleinden ingezet worden. Of je nu het imago wilt verbeteren, de naamsbekendheid wilt vergroten, de mening wit weten over een maatschappelijk thema of een bepaalde claim kracht wilt bijzetten – PR-onderzoek is zeer geschikt. De mening van de Nederlandse bevolking of van een specifieke doelgroep wordt in kaart gebracht. En omdat dit voor iedereen relevant en herkenbaar is, schrijven of praten verschillende media hier graag over!