Kijkgedrag verschuift steeds meer van tv naar online, en advertentiebudgetten volgen. Steeds vaker zetten adverteerders pre-rolls in. Een eenvoudige en relatief goedkope manier om een specifieke doelgroep te bereiken. Maar hoe effectief zijn deze pre-rolls? En aan welke voorwaarden moet een pre-roll voldoen om effectief te zijn?

Bijna 400 consumenten vanaf 18 jaar hebben een online vragenlijst ingevuld waarin het effect van zes verschillende pre-rolls is getest. Daarnaast hebben wij uitgebreid gesproken met zes consumenten en vier experts op het gebied van online adverteren.

Vragen? Neem contact op met Stephan van Furth

[ts_style_button text_button=”Download Whitepaper” link_button=”//www.mediatest.nl/wp-content/uploads/2015/05/White-paper-pre-rolls.pdf” postion_button=”pull-left” color_text_button=”#595959″ border_button=”yes” width_border_button=”1″ style_border_button=”solid” border_radius_width=”0″ type=”elegant” icon_elegant=”icon_download” color_hover_button=”#f18c59″ color_border_button=”#f18c59″ color_text_hover_button=”#ffffff”]
Deel dit bericht: